شرکت کارمینو

شرکت کارمینو

     فروشگاه اینترنتی کارمینو مارکت سعی در همکاری با نمایندگان شرکت های مختلف تولید کننده قطعات جانبی و یدکی خودروها دارد تا این محصولات را با قیمت نمایندگی ها و زیر قیمت بازار برای شما فراهم کند. 

سهولت در خرید و اطمینان از کیفیت محصولات یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی کارمینو مارکت میباشد.

تلاش ما در فروشگاه اینترنتی کارمینو مارکت بر فرآهم آوردن تمامی قطعات و لوازم مرتبط با خودرو با مناسب ترین قیمت بوده تا شما عزیزان نگران تامین این محصولات نباشید.

     امروزه با توجه به افزایش خودروهای چینی، تامین به موقع قطعات ، کیفیت و قیمت مناسب یکی از نیازها و خواسته های دارندگان این گونه خودروها می باشد.  مجموعه تولیدی کارمینو با بیش از 30 سال تجربه در تولید محصولات لاستیکی و بطور خاص قطعات جلوبندی خودرو تلاش نموده است تا با استفاده از بهترین متریال پاسخ گوی خواسته مشتریان خود باشد. در این راستا متخصصین این مجموعه تلاش نموده اند در دو سطح، یکی تولید قطعات و دیگری استفاده از قطعات داغی خودروی شما و باز سازی اصولی آن با استفاده از مواد اولیه درجه یک محصولی قابل اطمینان و به صرفه از لحاظ قیمت را تقدیم مشتریان خود نمایند.سفارش های روز افزون مجموعه تولیدی کارمینو بیانگر رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده می باشد.

12 ماه گارانتی تضمین کیفیت قطعات بازسازی شده مجموعه تولیدی لاسا میباشد.